torsdag den 8. september 2011

Oplevelse fra pædagogverdenen

Hej alle!
Var det ikke noget med, at vi skulle lægge en lille historie ud her på bloggen, som skulle omhandle en oplevelse, fra vores tid i institution? :-)
Min historie, jeg har valgt, at dele med jer, er en del år gammel. Den er fra min tid i fritidshjemmet.
Det var en meget kold dag, og det sneede meget kraftigt. Efter vi havde spist frokost på stuen, skulle vi ud at lege, som sædvanligt. Men... Jeg havde kun gummistøvler med, hvilket jeg senere fandt ud af, ikke var den bedste kombination med snevejr og kulde.
Jeg kan huske jeg prøvede at forklare pædagogerne, at gummistøvler da ikke er varme nok til snevejr. Men lige lidt hjalp det! Jeg blev beordret ud sammen med de andre børn. Hvilket resulterede i, at jeg fik forfrysninger i mine fødder. Jeg endte med, at skulle til lægen, fordi jeg hverken kunne gå eller stå, pga. smerter i fødderne. Det blev en lang og smertefuld proces, som jeg sent vil glemme.. Hmm, jeg kan ikke forstå, hvorfor pædagogerne ikke bare lod mig blive indendøre denne eftermiddag... Jeg havde jo advaret dem!!
Det var en lille bid fra min barndom.. Dog en knap så heldig episode :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar